کتاب‌ها

۱۰۰۱ راه به سوی سخاوت

چگونه سخاوت را تعریف می‌کنیم؟ آیا همواره به دنبال نشانه‌ای از سخاوتمندی در دیگران هستیم یا خود نیز این ویژگی را پرورش داده‌ایم؟

سخاوتمندی دیگران را تحسین می‌کنیم و تمایل داریم که ما را فردی سخاوتمند بشناسند. به نظر می‌رسد این که دیگران ما را سخاوتمند بدانند برایمان بسیار مهم‌تر از این است که خود، سخاوتمند باشیم. تعریف دقیق سخاوتمندی چیست و چرا بعضی وقت‌ها تا این حد در این مورد کم‌کاری می‌کنیم؟

در روزگاری که بسیاری از انسان‌ها در تلاش هستند تا از عهده‌ خرج و مخارج زندگی خود برایند، یافتن روش‌هایی معقول برای بخشش، بسیار مهم و ضروری است. این کتاب کوچک به بررسی ابعاد مختلف سخاوتمندی می‌پردازد و نشان می‌دهد که چطور می‌توان بخشش را به جنبه‌ حقیقی زندگی روزمره تبدیل کرد. لابه‌لای این صفحات می‌توانید با آمیزه‌ای از توصیه‌های کارآمد و نقل‌قول‌هایی آشنا شوید که برای شناسایی ویژگی سخاوتمندی در دیگران بصیرت لازم را به شما می‌دهند و کمک می‌کنند که خود نیز برای همه‌، چه دوست و چه غریبه، چه در خانه و چه در محل کار، بخشنده باشید. هر گاه فراموش کردید که چرا موهبت ارزشمند بخشش و سخاوت تا این حد مهم است، به این کتاب مراجعه کنید. در میان گفته‌ها و شنیده‌ها باید اذعان داشت که سخاوتمندی، بزرگترین سرمایه‌گذاری انسان‌هاست. اگر سهیم شدن و بخشیدن را یاد بگیریم، به ثروت حقیقی دست یافته‌ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *